Un grup informal de tineri (elevi cu varste intre 14-19 ani) este in
cautare de parteneri care gazduiesc un proiect de schimburi de tineri in
august 2010.
Pentru cei interesati, persoana de contact este Eleni Kalatha, e-mail:
eleni_kalatha@hotmail.com
Mai multe detalii gasiti in mesajul alaturat:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I am a teacher of english and my students and I wish to participate in a
youth in action project , action 1.1 this summer, preferably in august. My
students are about 10, 14-19 years old, mostly girls. We have no previous
experience, that's why we are looking for an organisation to host us this
summer and we can host spring 2011. We are open to any project suggestion.
For further information you can contact :
Eleni Kalatha, teacher
e mail: eleni_kalatha@hotmail.com
tel: 0030 6944 127 246
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
cautare de parteneri care gazduiesc un proiect de schimburi de tineri in
august 2010.
Pentru cei interesati, persoana de contact este Eleni Kalatha, e-mail:
eleni_kalatha@hotmail.com
Mai multe detalii gasiti in mesajul alaturat:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I am a teacher of english and my students and I wish to participate in a
youth in action project , action 1.1 this summer, preferably in august. My
students are about 10, 14-19 years old, mostly girls. We have no previous
experience, that's why we are looking for an organisation to host us this
summer and we can host spring 2011. We are open to any project suggestion.
For further information you can contact :
Eleni Kalatha, teacher
e mail: eleni_kalatha@hotmail.com
tel: 0030 6944 127 246
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~